Ik heb op mijn phone een aantal videos staan die ik niet kwijt wil, waar kan ik deze veilig opslaan?

Ik bedoel dus dat als je telefoon kapot gaat ofzo dat je de videos wel nog ergens kunt terug vinden. Fotos mail ik altijd naar mezelf, maar met videos werkt dat niet zo. Is hier een of andere app voor?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
1K
LeonardN
5 jaar geleden
Welke telefoon? Voor Android zou je kunnen denken aan Google Photo/Google Drive, die slaat ook video op.

Antwoorden (2)

Doe dat altijd met het kabeltje aan de pc en haal ze dan over. Daar vandaan kan ik ze dan op mijn backup zetten.
5 jaar geleden
redhouse
5 jaar geleden
Dan nog backuppen voor de zekerheid naar de cloud en dat met een gmail account.
Ruime opslag.
Te weinig maak dan nog een account aan, het is gratis.
Er zijn verschillende mogelijkheden om je bestanden veilig op te slaan zonder ze daadwerkelijk op je apparaat te hebben. Vaak wordt er dan gewerkt met clouds, een online cloud is eigenlijk een soort online opslag waar je vaak van 5 tot 50 Gigabite data gratis kan opslaan. Een paar filmpjes zullen vast niet hoger komen dan 50 GB ;)

Ik raad de volgende clouds aan:
iCloud
Box
Dropbox
Google Drive
Microsoft OneDrive
Mega
Stack

Ikzelf prefereer de Google drive, lekekr makkelijk en gebruiksvriendelijk! Voor alle Clouds zijn apps te downloaden op je telefoon overigens... :) Succes!