Bestaat er een labelwriter waarbij je meerdere woorden onder elkaar kan laten afdrukken?

Ik zie vaak labelwriters waarbij er zegmaar 1 zin uit komt, terwijl ik een bredere label wil waarbij je 3 misschien 4 woorden onder elkaar kan laten printen. Nu kan ik deze wel vinden maar alleen voor rond de 300 euro. Zijn ze er ook in een ‘leukere’ prijsklasse? Ik wil er eigenlijk niet meer voor uitgeven dan 50 euro.

Weet jij het antwoord?

/2500

Ja, die bestaan voor rond de 300 euro. Je moet dan wel voor elk aantal regels (3, misschien wel 4) rollen met etiketten hebben, en die naar behoefte wisselen. Dat stelt nogal wat eisen aan het transportmechanisme. Vandaar de prijs. Het alternatief is velletjes met plaklabels en zelf je tekst er op schrijven. Kost bijna niets. Een alternatief zijn A4 vellen met plaketiketten die je met je printer kunt bedrukken. Er bestaat vast wel een computerprogramma waarmee je die kunt gebruiken. Zo niet, wil ik voor 300 euro dat programma wel schrijven.

Toegevoegd op 05 augustus 2018 20:01: tekst

Ja voor wat meer dan 50 euro is er de Dymo LabelWriter 450 https://www.123inkt.nl/Dymo-LabelWriter-450-3-rollen-labels-1896042-i24752-t17189.html

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100