Nou ik heb gister Bluetooth oortjes gekocht en ik hoor maar aan eeen kant muziek is dat normaal ?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat is niet normaal, je hoort gewoon in beide oortjes muziek te horen.
- Het kan zijn dat het nummer mono is (wat mij onwaarschijnlijk lijkt).
- er kan iets mis zijn met je oortjes, test het met een andere muziekbron en ga dan terug naar de winkel.
- er kan iets mis zijn met je muziekbron, test dit door een andere headset/oortjes te gebruiken, en ga dan terug naar de winkel.