Hoeveel uur kunnen 3 ledlampen van elk 5 watt en 12 volt branden op Een accu van 20 ampere van 12 v?

Ik wil verlichting in de garage maar heb geen 220 volt aansluiting. Ik voorkomen om onnodig geld uit te geven aan bovenstaande investering.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
4.3K

Antwoorden (1)

1 LED lamp is dan 0,4166 ampere, en 3 LED lampen 1,25 ampere. De accu is 20 ampere-uur (ik neem aan dat je dat bedoelt), en 20 gedeeld door 1,25 is 16, dus kan de verlichting 16 uur branden.
gvrox