Hoe voorkom ik in wps office dat bij een enter de regel de afstand steeds anderhalve regel is?

Als ik bij een officiele brief de adres gegevens invoer dan krijg ik tussen de naam en adres een te grote opening met als gevolg dat alleen al de wederzijdse adresgegevens al een half a4 zijn.

6 jaar geleden
1.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
shift-enter geeft een halve afstandregel

Antwoorden (1)

Rechtermuisknop en alinea aanpassen kiezen...
Daarna alle afstanden netjes zelf instellen zoals jij dat wilt hebben.
Zie onderstaande Youtube video over alinea's instellen.