Ik kan geen netflix downloaden op mijn OnePlus 1. Kan iemand me helpen?

Als ik naar de playstore ga, dan kan ik vanuit daar geen Netflix downloaden ivm mijn versie. Als ik via internet een APK download, dan kan ik vervolgens de app niét installeren. Weet iemand wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

Zorg dat je update naar Android 5.0 of hoger dat kan makkelijk met jouw smartphone.

https://help.netflix.com/nl/node/23939

The current version of the Netflix app requires Android version 5.0 or later.
Vertaling:
De huidige Netflix-app heeft Android 5.0 of hoger nodig.

https://nl.wikipedia.org/wiki/OnePlus_One
De OnePlus One werd in twee varianten verkocht, de 16gb Silk White versie en de 64gb Sandstone Black versie. Hij werd geleverd met Android 4.4.4 KitKat. Er is ook de mogelijkheid om de software te updaten tot Android 6.0.1 Marshmallow.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik zit momenteel op android 6.0.1, alleen het probleem is, als ik de apk heb gedownload, dan kan ik hem niet installeren.
LeonardN
6 jaar geleden
Je stelt: "Als ik naar de playstore ga, dan kan ik vanuit daar geen Netflix downloaden ivm mijn versie." Daar klopt dus iets niet in mijn ogen.