betreft hmg 8521nl fd 7911424941 kan het temperatuur-controle lampje worden vervangen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat lampje is een signaallampje. Als dat het niet doet, is er normaliter iets in het apparaat, dat niet goed werkt. Je moet dus onderzoeken, waarom dat lampje het niet doet.
Werken alle functies van de magnetron naar behoren? Wat signaleert het lampje?
Is dat niet het geval, dan zal het apparaat open gemaakt moeten worden om de oorzaak te vinden.
Heb je geen ervaring met hoogspanningsapparaten, ga er dan mee naar een repaircafe in de buurt, daar zit wel iemand, die je kan helpen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
En er is geen mogelijkheid dat het lampje gewoon opgebrand/doorgebrand is?
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Die kans is heel er klein. Alleen al omdat de groothandel het lampje niet op voorraad heeft. Maar, als alles werkt zoals het moet, zou ik me er niet druk over maken.
Is dat niet het geval, dan moet de machine toch open.