Welk (ultra)mobiel apparaatje is een combi van een goed fototoestel, MP3-speler, mobiele navigatie (GPS), en evt. een telefoon?

Liefst dat ie gewoon in de broekzak past.

Evt. ook zonder telefoon. Maar dat zou op zich ook niet onhandig wezen als dat er ook in zat.

'Een goed fototoestel' is wellicht nog 't moeilijkst van bovenstaande eisen, vermoed ik?

Of zijn zulke apparaatjes onbetaalbaar?
Indien niet: zijn ze er ook in spatwaterdichte versie?

Omstandigheden:
M'n huidige 'compact'fototoestel past niet in een broekzak (stukkie te dik) (wat makkelijk zou zijn voor op vakantie) en m'n mp3-speler heeft 't begeven en ik heb nog geen mobieltje of tomtommetje.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Camera's

Het beste antwoord

TomTom gaat software maken voor de Iphone. Wacht even tot de 3Gs op de markt is, kan nooit meer lang duren.
In de USA zijn er in vijf dagen één miljoen stuks over de toonbank gegaan.
Ik wil nooit meer anders dan een Iphone.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wachten wordt moeilijk... De vakantie begint snel :).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke iPhone heb je? Dat is een 2G?
AWM
14 jaar geleden
Ja, nog steeds een 2G. Maar als de hausse wat voorbij is, denk ik dat ik een 3Gs ga halen in België.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
vanaf vandaag leverbaar
http://www.t-mobile.nl/persoonlijk/htdocs/page/shopping/product/productdetails.aspx?vid=ResidentialProductIphoneDetails&ProductId=6268&Filter=&WT.ac=sc_aa_car_1a_iphone3GS16GBblk
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En zijn nog niet uitverkocht dus rennen naar de winkel :-)
http://www.nu.nl/internet/2030706/stormloop-op-nieuwe-iphones-blijft-in-nederland-uit.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb dit maar als beste antwoord gekozen, omdat ik inmiddels gezien heb hoe handig TomTom is :) (Op een toestel van iemand anders.)

Andere antwoorden (5)

Iphone lijkt me voor de hand liggend.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zit er niet zo in, in die nieuwerwetste apparaatjes. Voor mij is 't in elk geval dus nog niet voor de hand liggend :).
Enfin, welke iPhone is aan te raden?
Kijk even naar deze. alles Wat jij wilt met 8 megapixel camera. Ik heb zelf ook een viewty maar dan een oudere versie. Heb er goede ervaringen mee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb zlf een htc titan 2 doet het perfect en heeft alle functies die je opnoemt
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maakt ie goede foto's of redelijke foto's?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarom oordeel je niet zelf,als je een e mail adres stuurt stuur ik je een foto die met dit toestel gemaakt is.
Bellen, GPS en MP3 zijn geen probleem met moderne telefoons. Camerakwaliteit (en batterijduur) maakt het onderscheid tussen de telefoons. Zeker nu meer mensen de lat hoger leggen en we gewend raken aan spiegelreflex kwaliteit om ons heen.

De vraag is dus:
Waar vindt je opjectieve en goede reviews van GSM camera's?

Tot slot:
- ik ben onder de indruk van de foto's van Nokia 93.
- Zonder flits wordt het sowieso niks.
- Liever 1MP scherp en goed belicht dan 7MP wazig en donker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de viewty ku 990i. heb ik zelf ook, 5 miljoen pixels. grandiooooooos......