ik heb mijn sony cybershot DSC - T70 camera laten vallen en nou blijft de lens maar trillen kan ik dit nog oplossen?

ik vraag me af of ik zelf nog wat kan doen ik heb de camera laten vallen en als ik de camera aanzet blijft de lens trillen dit is er irritant wat moet ik doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's

Antwoorden (2)

Misschien zit er een reset knop op? Je zou er mee terug kunnen gaan naar de winkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Door de val heeft het mechaniek een knal gehad en zal dat op repartatie aankomen. Voor deze camera wordt dat kostbaar en vaak zal de detailhandel zeggen dat de camera totall loss is. De schade is groter dan de waarde. Je kunt proberen de batterij eruit te halen en daarna de camera opnieuw op te starten of te kijken of het naar fabrieksstanden kan worden gereset. Als dat niet helpt, vrees ik het ergste.