Ik moet een 6-cijferige verificatiecode invoeren als ik bij iemand anders fifa wil doen weet iemand hoe ik aan die code kom?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden

Antwoorden (1)

kort door de bocht zou ik zeggen dat je dan eerst op de fifa die op jouw machine is geinstalleerd, de settings controleren of daar iets genoemd staat. of je zal bij de leverancier van fifa een account hebben en dan moet je daar bij je profile kijken of er iets te vinden is met een code. natuurlijk kan je ook simpelweg de melding door google halen