iPad start niet meer op wat nu?

Hallo!
Ik wou net mijn iPad naar fabrieksinstellingen terugzetten. Hij start op, en blijft vastlopen op het Apple logo. Paniek! Ik al geprobeerd een hard reset uit te voeren. Hij start weer op, maakt z'n laad balkje af en blijft hangen.. iemand een idee!?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Niet in paniek raken. Volledige reset duurt een tijdje. Ik zou dat ook nooit zo doen, maar altijd via iTunes. Als de iPad na een uur nog niet verder is dan het beginscherm, dan aan iTunes hangen en een volledige restore doen. Ik vermoed dat er een jailbreak in het spel is.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
In DFU aan iTunes dus...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mijn iPad is inderdaad gejailbreaked ... is dat heel erg? Het is nu 2 dagen geleden en nog steeds geen succes ..

Antwoorden (1)

Voor 10 seconden tegelijkertijd op de uit knop klikken en de homebutton. Dat werkt bij mij als mijn telefoon vastloopt.