Hoe komt het dat ik met mijn nieuwe Huawei P8 Lite nu nog steeds op Android 5.1 zit ?

Een kennis heeft ook een Huawei P8 Lite maar deze persoon had al Android 6. Ik heb de telefoon maar 1 maand later gekocht, dus kan iemand mij antwoord geven? En misschien een oplossing?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Het zou kunnen dat je automatische updates niet aan staan. Je kan handmatig op updates controleren door onderstaande stappen te volgen.
1. Ga naar instellingen
2. Ga naar Toestel info (meestal als laatste optie in instellingen)
3. Updates handmatig downloaden

Als het goed is worden dan de laatste updates gedownload. Als er daarna word aangegeven dat je telefoon up to date is, dan heb je waarschijnlijk een iets andere versie telefoon en kan het nog wat langer duren.