Bestaan er HDMI naar scart kabels?

Ik heb een wii u en die heeft HDMI aansluiting, maar ik wil het op mijn tv aansluiten die een scart aansluiting heeft, bestaat er een HDMI naar scart kabel, let op ik wil GEEN omvormer puur een kabel

7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Neen, en scart is analoog en HDMI is digitaal...!!!
ronron1212
7 jaar geleden
Je hebt toch ook andere aansluiting op je tv?

Antwoorden (2)

Als je dat wil ontkom je niet aan een omvormer alleen de kabel is er niet let wel is erg prijzig rond de 40 tot 45 euro
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
alexf52889
7 jaar geleden
Maar op internet vind ik ze wel hoe kan dat dan?
TurfGraver
7 jaar geleden
Omvormer (goedkope) in kabel (stekker) ingebouwd. Of ze werken niet. :)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Maar op internet vind ik ze wel hoe kan dat dan? Geef maar een link. Staat vaak bij dat ze niet werken in de meest gebruikelijke scenario's. Het is technisch onmogelijk om een HD digitaal signaal om te zetten naar een SD analoog signaal met enkel een kabel. Daar moet speciale hardware tussen zitten (video-omvormer).
Nee geen kabels, als je die ziet werken ze niet, je hebt wel omvormers die zijn prijzig. En in jouw geval onnodig. De Wii U heeft namelijk gewoon composiet/SCART uit via de AV-multi out uitgang.

https://www.google.nl/search?espv=2&biw=1920&bih=1094&tbm=isch&sa=1&q=wii+u+cables+scart+composite&oq=wii+u+cables+scart+composite&gs_l=img.3...3750.9854.0.10016.18.14.4.0.0.0.175.637.12j1.13.0....0...1c.1.64.img..1.0.0.BpDR9uXZ0sg#imgrc=_

Deze kabel lost in een keer het hele probleem op. Die is gewoon meegeleverd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
alexf52889
7 jaar geleden
@mrtomaat, nee deze kabel is NIET meegeleverd, staat ook niet op de doos dat het is meegeleverd, maar nog steeds bedankt
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
http://www.myxlshop.nl/j-s-av-kabel-voor-nintendo-wii.html?id=32732226&gclid=Cj0KEQiAnvfDBRCXrabLl6-6t-0BEiQAW4SRUBoIy4hADpzsfTbys_3jirbrNWjmQMwz60CwLw9PcXMaAvv88P8HAQ