Ik wil graag tv kijken hoe kan ik het best mijn tv aansluiten?

Ik heb een nieuwe TV gekocht voor op mijn kamer , wij hebben thuis al 2 tv's volgensmij allebei op kabel aangesloten , ik wil liever geen kabel aansluiten maar toch tv kijken. Hoe kan ik dat het best en goedkoopst doen ik zit bij ziggo

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ik wil liever geen kabel aansluiten maar toch tv kijken. Want? Waarom liever geen kabel?

Antwoorden (1)

Ziggo heeft de mogelijkheid om TV te streamen van telefoon/tablet naar een tv met Horizon Go. De kwaliteit is iets minder dan beeld via coax kabel, maar het bespaart een hoop gedoe met de aanleg van coax kabels.

Ook zijn er sets van bijvoorbeeld Marmitek te koop die het coax signaal draadloos doorsturen, met de kwaliteit daarvan heb ik geen ervaring. Zoek even op ' draadloos coax' en je vindt de mogelijkheden.

Toch zou mijn advies zijn om een kabel te trekken. Vaak kun je in bestaande electriciteitsleiding vanuit de meterkast een kabel naar boven trekken (wel even de stroom eraf ;-))

Als je een tv met CI+ slot hebt, heb je ook geen losse tuner nodig om digitaal tv te kijken. Dit geeft de beste kwaliteit, mits je een fatsoenlijke coax kabel koopt.
paulus811
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
+En een CI+module koopt en een smartcard.
paulus811
7 jaar geleden
Uiteraard. En zo kan ik nog wel een paar open deuren noemen.... Bedankt voor de +