Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom doet mijn iPad dingen uit zichzelf?

hallo

ik heb een probleem met mijn iPad. Ik was een filmpje aan het kijken van de kampioenen, het enige wat ik had openstaan. Opeens wordt mijn scherm zwart en begint te draaien of zo, ik weet het niet goed (bovenstaande foto). Dan verschijnt mijn toegangsscherm en moet ik mijn code weer invullen. Even later gebeurde dit weer. Heeft iemand een idee wat dit is? Waarom doet mijn iPad zo plots uit zichzelf deze rare dingen? Kan iemand me helpen? Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
3.5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dan moet je even in de instellingen de tijdspanne aanpassen dat het apparaat in de slaapstand gaat wanneer het niet gebruikt wordt. Die is kennelijk teruggezet naar een kortere tijd dan handig is om een filmpje te bekijken. Dertig seconden is, meen ik, de kortste tijdspanne. Daar kan je dan beter tien minuten (of nog langer, afhankelijk van hoe lang de meeste filmpjes die jij bekijkt duren) van maken.
(Lees meer...)
Amadea
7 jaar geleden
hi1

ik werk bij mobilie telefoon shop en ik weet wil wat is er aandehand is.

1. of moet je je scherm laten vervangen dus touch

2. of moet je software opnieuw installeren

meer vragen hoor ik het wel ! suc6
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding