Wat voor DJ-apparatuur heb je nodig wanneer je op feestjes wilt draaien?

Ik ben van plan binnekort de Pioneer XDJ- XR aan te schaffen. Om zelf te oefenen en later op feestjes te kunnen draaien. Maar alleen deze draaitafel is niet genoeg, wat is er nog meer nodig en van welke merken?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
Een goede computer, iets om de boel weer te geven (versterker / luidsprekers) en uiteindelijk zal men licht ook leuk vinden..
Merken e.d.? Tja, wat is je budget?
TurfGraver
7 jaar geleden
En niet te vergeten (veel, legaal) muziek. :)

Antwoorden (1)

Als je zelf je eigen muziek (bijv trap muziek) wilt draaien dan moet je wel een launchpad nemen de beste is de mkii voor ongveer 180 euro.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
TurfGraver
7 jaar geleden
? Waarvoor zou je een launchpad moeten hebben om muziek te draaien (en dus niet producen)?