Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik een groene verticale streep weg op een lcd monitor?

het is een akai monitor. En ik krijg het maar niet weg! alvast bedankt voor de antwoorden! :)

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Hoogstwaarschijnlijk NIET... je kan proberen een spons in de vriezer te leggen voor een uurtje en dan over die groene streep wrijven
Inekez1
7 jaar geleden
Nog garantie op het scherm? Of de rest van de computer? Probleem zit wellicht in de videokaart.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is vast omdat de kwaliteit van de monitor niet zo goed is en dat het scherm niet goed reageert op de computer.

Je scherm bestaat uit duizenden, welniet miljoenen minuscule verlichtingen, en het kan zijn dat een heleboel van deze kapot zijn. Ik zou aanraden om een nieuw scherm te kopen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Inekez1
7 jaar geleden
Mijn iMac heeft dat ook. En dat is echt geen prutkwaliteit. Komt niet door een heleboel kapotte puntjes (die dan allemaal toevallig op 1 lijn zouden liggen?) maar door 1 kapot signaal-overdracht-dingetje die zo'n lijn van puntjes moet aansturen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding