hoe kun je je sd kaart formatteren als er staat kan formatteren niet voltooien?

weet iemand hoe je dit moet oplossen ik heb dit al een paar keer geprobeerd ook met sd formatter maar dat werkte helaas ook niet.
er staat ook dat de status bitlocker: kan niet worden versleuteld ik weet niet of dit er iets mee te maken heeft hoor.

alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (2)

Vaak helpt het om het hele volume te verwijderen, dit doe je in schijfbeheer, zoek je SD kaart in de lijst, klik dan op de balk in het rechter venster die aangeeft wat voor type filesysteem het gaat, en de gezondheid er van. Rechterklik en selecteer verwijder volume. Daarna weer een nieuw volume aanmaken(filesysteem naar keuze) en hierop zal Windows deze automatisch voor je formatteren.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
dit werkt helaas ook niet, want op de pc kan ik de schijfbeheer niet vinden en op mijn laptop werkt het nu niet want die moet naar de maker want windows is niet meer legetiem maar dan ga ik het wel proberen alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Rechtermuis op 'mijn computer' en dan beheer -> schijfbeheer (bungelt onderaan ergens links)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Klein tippie, zet je virusscanner uit. Heb al eens een ransomware dingetje op een USB stick gezien waardoor deze onmogelijk was te formatteren(immers hield de virusscanner dit tegen)
Probeer anders eens de officiële SD Card Formatter.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Werkt niet schrijf ie...
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
klopt die werkt niet
helaas
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Wat werkt er niet? de link, het programma, iets anders?
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@Turrebo: Lees zijn vraag nog eens een keer door...