waarom staan mijn contacten niet op mijn mobiel?

Ik had op mijn oude Samsung al mijn contacten op m'n sim gezet zodat ik ze mee zou nemen als ik van telefoon zou wisselen. Ik heb nu een iphone 5s maar de contacten zijn nergens te bekennen. Hoe kan dat?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Weet je zeker dat je geen nieuwe SIM-kaart heb gekregen? Want de iPhone 5s heeft een nanosimkaart en je oude Samsung heeft dit zeer waarschijnlijk niet.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Nee ik had een speciale simkaart die je zegmaar kleiner kunt maken :)

Het beste antwoord

Tot en met iOS 9:
Instellingen > Email, contacten en Agenda's.
Kies voor Importeer simcontacten.

iOS 10 en hoger:
Instellingen > Contacten.
Kies voor Importeer simcontacten.

http://www.iculture.nl/tips/sim-contacten-importeren-iphone/
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Jaa het is gelukt!! Super bedankt!