Als je deze ingestelt hebt: Niet. Asl deze niet ingesteld is geweest (factory settings) dan is het vaak admin / admin.

Je moet met een kabeltje verbinding maken, en kijken of bv http://192.168.1.1/ werkt om de modem menus te bereiken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je het nog nooit hebt ingesteld, dan is er of geen wachtwoord, of public/public, admin/admin etc. Zoek ff mbv google/bing naar het standaard wachtwoord voor jouw type router.
Als je het wel zelf hebt ingesteld, staat het in je hoofd of op een papiertje wat je waarschijnlijk hebt opgeruimd. Door je router te resetten is het standaard wachtwoord weer actief. Daarvoor zijn dan wel alle instellingen weg en zul je alle gegevens voor je internetverbinding zullen moeten invullen (die staan waarschijnlijk op hetzelfde papiertje van je provider).

Tip, bezorg eerst het standaard wachtwoord, voordat je je router reset. :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je verteld er niet bij welke router maar als het gaat om een Tele2 modem/router zijn de inlog gegevens user / user
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Staat in de handleiding van je Router, welke heb je?
Dan zoeken we die toch gewoon op. Heb je die nog? Anders moet je even op internet googlen.
Heb je zelf het wachtwoord ooit veranderd dan moet je de router een harde reset geven zodat deze wederom in de fabrieksinstellingen staat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je kan op internet zoeken naar 'default password merk type'
En vul dan het merk en type van je modem in.
Als het default password niet werkt, kan je opzoeken hoe je de modem terug moet zetten naar de standaard instellingen, dan zou het standaard paswoord wel weer moeten werken.
succes