Oude barcodereader, hoe aan te sluiten?

Er moet een netwerkkabel op, en die kabel gaat naar een splitter. Op deze splitter zit nog 2 aansluitingen van het formaat telefoonaansluiting. Op de ene moet een keyboard en op de andere de monitor.
Maar bestaan die dan? Keyboards en monitors met een telefoonaansluiting? Of moet hier een speciale adapter voor zijn? Hoe gaat dit, en bestaat het nog?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je vergist je.
een barcode scanner sluit je alleen aan op een keyboard, niet op een monitor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hm. In dat geval heb IK me niet vergist.. maar de fabrikant.
Want op het kastje wat er bijzit staat toch echt duidelijk monitor.

Antwoorden (1)

Om gebruik te maken van deze -inderdaad vrij oude- barcodelezer zult U een KBW-kabel moeten aanschaffen om aan te sluiten,om vervolgens op de monitor af te lezen,welke artikelen er zijn gescand. Dit kunnen dan artikelen zijn,welke geteld moeten worden of mogelijk besteld moeten worden. Dat is dus de functie. Nu bestaan er diverse soorten kabels. Ik vermoed,dat U een kabel nodig heeft met aan de ene kant een "jack" om in te pluggen op een (vrije) Ps2 ingang ( Zie afbeelding) en aan de andere kant in te pluggen in een vrije plek aan de videokaart.

http://www.it-sale.de/SH_Pg_Product?prodid=3392285&shopid=565812494&sl=1

Groet :Zoekertje

Click op de afbeelding om te vergroten.