Hoe kan ik muziek van me computer op men ipod kopieren?

Ik kan wel synchroniseren maar hij zet de muziek niet op men ipod.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1, Zet je muziek in iTunes bibliotheek
2, Sluit je iPod/iPhone/iPad aan.
3, Selecteer alle muziek die je er op wil.
4, Sleep het naar je iPod/iPhone/iPad.
5, Wacht tot dat iTunes aangeeft dat je hem mag loskoppelen.
6, Klaar ;D

Antwoorden (1)

Muziek kan in Itunes op twee manieren worden toegevoegd. Via de optie ''bestand'' en vervolgens op ''Bestand aan bibliotheek toevoegen'' te klikken (zie foto hiernaast). Ook kan men muziek toevoegen door de nummers in de bibliotheek te slepen. Je kan meerdere nummers tegelijk toevoegen doordegene te selecteren en hierna in Itunes te slepen.
Om de Muziek op je ipod te zetten (van Itunes naar je Ipod) volg je de volgende stappen:
Stap 1
Sluit de Ipod aan. In Itunes komt onder ''Apparaten'' je ipod te staan (klik hierop).

Stap 2
Klik op het kopje ''Muziek''. Als je in Itunes speellijsten gemaakt hebt, kan je hier aangeven welke ook op je ipod moet komen te staan.

Stap 3
Klik op ''Synchroniseren. De muziek word nu op je ipod gezet.