Ik heb vandaag mijn ipod laten vallen. Helemaal vol met barsten.. maar naast de barsten zie ik wel alles. nog handig om een beschermfolie te kopen?

Veel barsten, maar ben naar de apple store geweest en die hadden gezegd dat een nieuw glas wel 139 euro kost. Zoveel wil ik er zeker niet voor betalen.. Zou het helpen om een bescherm folie voor mijn beeldscherm te kopen? Het is alleen voor het voorkomen dat ik me niet open haal aan het glas, dat is al gebeurd namelijk. Ik weet eigenlijk niet of het folie werkt, door de barsten kan je het niet goed glad strijken..Er komen dan misschien veel luchtbellen in. Help!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Audio
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ga naar een handelaar, daar zetten ze voor veel minder een nieuw scherm in de iPod..
Met een iPhone scheelt het ongeveer de helft. Alleen je garantie is dan weg.
Op de markt zou je kunnen informeren bik die mannetjes die ook hoesjes verkopen. En bij dat soort winkels
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb mijn iphone zelf gerapareert! Met een youtube video en een kit van 15 euro! Het ligt eraan welke ipod je hebt maar anders hoeft het niet meer dan 40 euro te kosten. Als je geen ipod 5 hebt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Precies Wierdsmits, of breng dat ding naar een onafhankelijk GSM-boertje. Die repareren hem ook voor veel minder geld.

Het beste antwoord

€139 is belachelijk veel. Wat een oplichterij. Woon je in een grotere stad? Als dat zo is zijn er waarschijnlijk tientallen studenten die iDevices repareren voor een paar tientjes. Gewoon op Marktplaats zoeken naar 'reparatie iPod/iPhone' en zoek binnen een straal die jij redelijk vindt. Beschermfolie heeft geen zin. Dat werkt alleen tegen krassen. En aangezien je iPod al vol met krassen zit, heeft het dus weinig zin.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Helemaal gelijk!! Dat is ook wat ik denk!!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Ik zou zeggen koop een hoesje dat heb ik ook en heb hem al tig keer laten vallen en er zit nergens een barst alleen paar gebruikers krasjes, ook heb ik een beschermfolie (€11,00) gekocht bij expert rn zij plakken het erop zonder bubbels (min mogelijk)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Beetje te laat voor die advies.