hoe stel ik een extra fiets route in bij s health?

Ik heb een Samsung galixy 6s edge en gebruik 's health maar weet niet hoe ik een extra fiets route toevoeg.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (1)

Zorg dat je het item 'fietsen' hebt toegevoegd. Als je dit nog niet hebt gedaan ga je helemaal naar beneden in het startscherm en druk je op 'Items beheren'. Kies vervolgens het item 'fietsen'. Vanaf dan zal hij altijd in je startscherm staan.

Om een nieuwe route toe te voegen ga je eerst naar het item 'fietsen'. Hier zie je staan 'Streefafstand' met een pijltje ernaast. Klik op 'Streefafstand' en je krijgt de keuze tussen meerdere mogelijkheden. Druk hier op 'Routedoel'. Vervolgens kan je eerder gefietste routes toevoegen of een GPX-bestand importeren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met startscherm bedoel ik het startscherm van de S Health app, niet het startscherm van de telefoon.