Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je met mobiel via bluetooth contact maken met een PC?

Ik heb net een nieuwe laptop gekocht. Maar hoe kan je contact maken met een mobiel om objecten uit te wisselen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
728

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Eerst en vooral moet je mobiel en pc bluetooth hebben.dan zou ik zoeken bij programmas:bluetooth.en als er iets staat van bluetooth op klikken en dan komen er normaal gezien instructies hoe het verder moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mijn laptop staat er een icoontje in de werkbalk (eerst op het pijltje ^ klikken voor meer). Als ik hier op klik, kan ik kiezen uit 'verzenden' en 'ontvangen.'
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste kan je er eerst voor zorgen dat je pc bleutooth adapter heeft.
Als dat allemaal in orde is en het werk, zet je je telefoon aan.
Stel daar de bleutooth in zodat hij zichtbaar is, en zoek vervolgens met de bleutooth van je pc naar je telefoon.
Koppel ze door te checken of de codes overeen komen, en klik op OK.

Als je ook een stuurprogramma voor je telefoon geinstalleerd hebt, kan je je telefoon ook als modem gebruiken.
Verder kan je via windows verkenner bestanden uitwisselen met je telefoon zonder dat je hem met een kabel hoeft te verbinden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding