Mag je een pc horizontaal leggen ook al zijn de voetjes gemonteerd om recht te staan? Kan dit problemen met zich meebrengen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

U moet er zeker op letten dat u hierdoor geen ventilatieroosters afdekt.
Het mechanische schade kunnen opleveren aan uw ventilator omdat de lagering voorzien is om in een bepaalde stand te werken.
Een raam ventilator mag men ook niet gebruiken als plafondventilator.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Moet kunnen, alleen is het lastig om disks in je CD/DVD-drives te stoppen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Als je nog een optisch station hebt.