kan je android zelf aanpassen net zoals oneplus en samsung bijv doen?

beste lezers,

ik heb een opleiding programmering gevolgd nou vroeg ik me af of er een programma is waarin ik aan de cleane android versie kan sleutelen?

weet iemand hier misschien meer van af?

mvg

joost

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja, dat kan met de Android SDK (van Google). Die bevat veel handige tools. Maar makkelijk lijkt het me niet. Op Internet staan er wel een aantal handleidingen over hoe je het kunt doen. Succes!
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ehhh je beantwoord de vraag nu of je zelf applicaties voor Android kan schrijven. Dat kan idd met de SDK. De vrager vraagt of je aanpassingen kan maken in Android ZELF. Of misschien kan dat ook met de SDK, maar dan moet je dat even laten zien.