Heb Navigon op iPhone+BlueTooth oortje.Ik wil graag instructies van Navigon op mijn oortje.Waarom lukt dit niet?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als ik je vraag zo lees, dan is het eerste wat in mij op komt: 'A2DP'. Dit staat voor Advanced audio distribution profile. Dat is het Bluethooth-protocol wat er voor zorgt dat geluid (lees; muziek) draadloos van je apparaat naar de speakers in de auto gaat, of in dit geval naar je bluethooth headset. Omdat je aangeeft dat het om een oortje gaat, denk ik dat dit apparaatje alleen maar spraak ondersteund en geen audio middels A2DP. Dit zou je kunnen zien in de specificaties van je headset. Een ander punt is of de Iphone uberhaupt wel A2DP ondersteund, of dat je alleen maar geluid kunt doorsluizen als je de Iphone in een carkit zet, en de Iphone-stekker van je radio gebruikt. Als advies zou ik je willen aanraden om de term A2DP eens op wat Iphone-forums los te laten of in de appstore te kijken om te zien of er al wat apps voor zijn die overeen komen met de Os-versie op jouw iphone. Onderstaande link zou je een beetje op weg kunnen helpen, en anders kun je altijd google eens even een slinger geven. Succes!

Werkt gewoon geluid of muziek van de iPhone wel op je oortje? Zoniet dan is hij niet geschikt voor de Bluetooth van de iPhone!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100