twitter laat mij een scherm zien met 'something is technically wrong', en dit is al sinds gisteravond. Wat kan ik doen?

Ook kan ik mijn account niet bevestigen, de links naar twitter werken niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
op je pc, of op je mobiel? Ik kreeg namelijk net geen error toen ik via me mobiel inlogde.

Antwoorden (1)

Netwerk of Twitter overbelast... Al eens op een andere computer geprobeerd? Je zou ook gehackt kunnen zijn. Kun je helemaal niet meer inloggen...? Blijven proberen & je wachtwoord voor de zekerheid wijzigen. (Als het lukt om er op te komen)

Toegevoegd na 4 minuten:
Ook ik krijg soms vage foutmeldingen. De ene keer duurt dat langer dan de andere keer. Blijf proberen (op een andere computer). Geen DM op Twitter openen van onbekenden & ook geen linkjes openen in een bericht wat nergens op slaat. Heb je dat misschien gedaan...