Kan ik nog ergens aan Commodore 64 kabels komen?

Hallo mensen,

Ik heb vandaag mijn commodore 64 van zolder gehaald en wil hem weer aan sluiten. alles lijkt gewoon te werken (commodor zelf en de floppy lezer) alleen ik krijg niet het juiste beeld. nu hoop ik dat het aan de kabels ligt. Maar kan ik deze kabels nog ergens kopen. of zijn hier alternatieven voor?

De eerste kabel die ik zou willen vervangen is de kabel van de comodore zelf naar de tv. deze zit nu aangesloten op de antenne ingang van mijn tv aan de commodore kant zit hij met een soort tulp kabel

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Antwoorden (4)

Je kunt een paar dingen doen;

-Googlen op Commodore 64 kabels kopen
-Retro beurs bezoeken (4 Maart in Apeldoorn)
-eBay raadplegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Rommelmarkten bezoeken die in alle grote plaatsen wel worden gehouden Arnhem Utrecht enz
12 jaar geleden
- heb je wel het juiste kanaal gevonden op je tv?
- is zo'n kabel van commodore naar tv niet gewoon een coax kabel. De aansluiting aan de commodore moet je dan even kijken wat voor soort stekker daarop past. Is nog wel te knutselen denk ik.

Toegevoegd na 9 minuten:
edit: kanaal 36 moet je hebben op de tv, heb hier de manual nog liggen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien bij deze retrogameswinkel online.