dit kan niet.

een mp3 speler ondersteund geen video.
dan zul je een mp4 speler moeten hebben of een ander variant.

Toegevoegd na 2 minuten:
oke, erop zetten kan wel via de computer maar afspelen niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
goeie toevoeging, plusje.
Ligt eraan welke MP3 speler je hebt, de meeste kunnen geen filmpjes afspelen, wel de iPod touch.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je kan aangeven wat voor een multimedia speler jij hebt is het makkelijker antwoord te geven.

Stel je hebt inderdaad zoals andere antwoorders al zeggen een ipod touch, dan kun je video's/filmpjes in je itunes bibliotheek zetten door Ctrl+o in te drukken en dan het gewenste filmpje aan te klikken, tenslotte op openen klikken, dan staat hij in je bibliotheek. Als je dan het apparaat (bijvoorbeeld Ipod-touch) aansluit, wordt het filmpje bij het synchroniseren overgebracht naar je mp3 (/mp4) speler.