Kent iemand een gratis app waarbij je film stukjes aan elkaar kan plakken?

Kent iemand toevallig een gratis app of mobiele site waarbij je stukjes van een filmpje of recorder aanelkaar kan plakken
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Camera's
1.7K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat bedoel je met een mobiele site?

Antwoorden (2)

Ja, zoiets en dat heet Gifboom het is super Leuk je kunt daar veel leuke dingen van maken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gifboom gaat over GIF-Plaatjes. Dan heb je maar een paar frames per seconde. Hiermee kan je dus geen videoclips aan elkaar plakken.
Ik ken geen app maar wel eentje op een windows computer, dat heet Windows Movie Maker