Bestaat bij een extra aanstekerplug een uit knop?

Mijn vriend heeft in zijn auto een extra aanstekerplug erin gedaan, omdat hij dan zijn autocamara en zijn telefoon kan opladen, maar heb je ook z'n extra ding waar een uitknop aan zit, want nu moet hij constant dat ding eruit halen waardoor zijn aanstekerplug in zijn auto kapot gaat.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
waarom gaat die stuk? hij kan hem toch ook gewoon laten zitten.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Kan beter zo'n adapter kopen: http://www.ekabels.nl/iphone-accessoires/iphone-oplader/dubbele-12v-usb-oplader-sigarettenaansteker-usb-adapter-21a.asp
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hij laat hem niet zitten omdat dit ding de accu leeg trekt
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hij heeft die adapter al maar die camara heeft ook z'n dikke knop en niet die usb

Het beste antwoord

Er bestaan inderdaad dergelijke blokjes met zelfs 3 schakelaars, voor elke aansluiting apart. Verkrijgbaar bij truckshops en bij sommige tankstations. Het is overigens helemaal niet nodig om het aansluitblok van de foto steeds los te koppelen.
Het lampje en de schakeling van de USB-aansluiting trekken zó weinig stroom dat het meer dan een week of twee duurt voordat je accu er last van krijgt.

Toegevoegd na 3 minuten:
Hij zal wel zijn dashcam uit moeten schakelen omdat die anders door gaat met opnemen. Zo'n dashcam gebruikt iets meers stroom, maar ook dan zal de accu dat best een paar dagen volhouden.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dank u wel voor u antwoord