Kan een actie op de iPad teruggedraaid worden?

Gisteren heb ik uit alle haast per ongeluk de verkeerde app verwijderd op mijn iPad. Deze app is niet te meer te vinden in mijn aankopen en ook niet meer in de appstore. Waarschijnlijk bestaat de app niet meer... Het was echt mijn lievelingsapp en ik zit er heel erg mee in :'( ik vraag me af: vroeger heb ik ooit een probleem gehad met de iPad en mijn papa maakte een back-up ermee, waardoor oude foto's die al lang verwijderd waren terug te zien waren op de iPad. Het leek mij dus alsof het apparaat toch niet alles onmiddellijk wist. Is er een mogelijkheid om deze handeling terug te draaien? Help alstublieft... Ik vind nergens een soortgelijke app... :( (de back-up is reeds geprobeerd maar werkt niet...) ik wil zo graag die app terug... alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
capthavoc
8 jaar geleden
om welke app gaat het ?
Wellicht heeft deze een andere naam gekregen
als hij inderdaad niet in je backup zit helaas.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Als je m ooit aangeschaft hebt staat de Ap na verwijdering in de Ap shop vaak nog onder dat wolkje . Mogelijk heeft de Ap nu een ander pictogram .
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dus bij apps gekocht niet op deze tel .kijk anders in je computer op je pagina ( iTunes ) waar je ook ooit een back up gemaakt heb en mogelijk de installatie .

Antwoorden (1)

Met android telefoons kun je door een bepaalde instellingen apps van het internet downloaden. Zo heb ik bijvoorbeeld gewoon Flappy Bird gedownload. Dit werkt denk ik niet met apple producten, in ieder geval niet als ze niet gejailbreackd zijn. EN helaas, een verwijderde app kan je zover ik weet ECHT niet terugdraaien. Maar misschien kan ik je meer helpen als je de naam van de app geeft. Dus kun je de naam even melden?

Ik hoop dat ik je hierbij geholpen heb.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik heb geen idee wat de naam was eigenlijk... Was de app zo gewend dat ik niet meer naar de naam keek, dankjewel voor je hulp! Ga eens bij dat wolkje kijken :) anders is hij helaas inderdaad weg...