hoe krijg je makkelijk je toetsenbord schoon?

Hallo allemaal,

Mijn toetsenbord heeft te kampen met vieze toetsen.
Ze zijn niet heel vies alleen op een paar toetsen zitten paar vet vlekken of zweet vlekken (ik eet of drink niet achter het toetsenbord). Ik krijg dit er maar niet eraf.

Het gaat hier om een razer deathstalker dus de toetsen kunnen er niet uit. Hoe krijg ik deze vlekken er makkelijk vanaf?

Hier onderaan zie je een foto (De W toets krijg ik niet schoon en de F, maar de F zie je niet door de flits, spatiebalk krijg ik gewoon schoon).

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
1.1K
Amadea
8 jaar geleden
Gebruik je de W vaak? Het kan dan ook slijtage zijn, en dan valt er niets weg te poetsen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ja, maar de toets word steeds donkerder? Dat is toch geen slijtage? En het is opeens door een avond gekomen en niet geleidelijk aan. En dit toetsenbord is nog niet heel oud ik denk een half jaar.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Is er geen manier om het schoon te maken? Ik las op internet met was benzine en nog meer spullen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik denk aan spiritus op een katoenen schoonmaak doekje. Heb ik goede ervaringen mee op kunstof.
HeerVoldemort
8 jaar geleden
Wattenstaafje en alcohol (geen drank, maar van de drogist)
Cryofiel
8 jaar geleden
Onder de lauwe kraan en met de afwasborstel eroverheen. Daarna twee dagen laten drogen.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Jep, gewoon wassen in water en dan 2 - 5 dagen laten drogen.

Antwoorden (1)

Spuit eens Dasty ontvetter van de Wibra op een doekje en neem er je toetsen mee af. Het doet wonderen. Als die W helemaal verdwenen is schrijf je die netjes op een mini etiketje, ook bij de Wibra te koop, doet er een klein stukje plakband over en plakt hem op de toets.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Dit toetsenbord is met licht. Dus we W kan er niet af het is doorzichtig.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
De W is doorzichtig maar toch gaat hij eraf begrijp ik. Ook al is hij doorzichtig en met licht, dat belet jou toch niet om er een etiketje met W op te plakken? Overigens heb ik een toetsenbord met verlichte letters nog nooit gezien.