hoe kan je je tablet weer naar de fabrieksinstellingen zetten?

Ik wil mijn tablet weer naar de fabrieksinstellingen zetten alleen ik weet niet hoe dat moet want mijn tablet valt soms zonaar uit en de winkel waar ik hem had gekocht zei dat ik hem terug moest zetten naar de fabrieksinstellingen maar ik weet niet hoe ik dat moet doen weet iemand wel hoe dit werkt?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij mijn tablet als volgt:
Settings
Personal
Backup & reset
Personal data
Factory data reset
Bij jouw tablet misschien iets anders, succes!

Toegevoegd na 2 minuten:
P.S. eerst een back-up van je eigen bestanden maken.