hoeveel ampére,stroomverbruik kan ik gebruiken in vakantie chalet roompot?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik krijg als antwoord alleen maar dat er 220 volt in de chalets zit. Maar dat is de vraag niet! Ik wil weten hoeveel watt ik kan gebruiken?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
2.6K

Het beste antwoord

Met een 16 ampère stop kan je 16 × 230 = 3680 watt gebruiken, en als er een 10 ampère stop wat in zo'n huisje nog wel eens het geval is, kan je dus 10 × 230 = 2300 watt afnemen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heel handig