Wat kan ik met deze kabel (zie foto)?

Kent iemand de toepassing van deze kabel, convertor?
Er staat als typecode op: C4499

Het zat bij mijn 2e hands aangeschafte A.C. Ryan PlayOn HD mediaplayer, maar denk dat hij een ander toepassingsgebied heeft

B.v.d.!

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Praktisch gezien kun je met deze kabel niets, het lijkt een zeer specifieke toepassing te hebben (in combinatie met specifieke andere apparatuur). Wat we wel weten (gebaseerd op informatie aangeleverd door collega's): - De aansluiting met de twee grijze "unlock" knoppen is een data-aansluiting voor een wat oudere mobiele telefoon (mogelijk Nokia) - De kleuren van de draadjes in de "netwerk" plug zijn niet de standaard voor Ethernet, dus mogelijk is het helemaal geen netwerkaansluiting - De jack plug heeft 4 contacten, wat ook bijzonder is, het is dus geen standaard audio-aansluiting. Toegevoegd na 20 minuten: Ik denk dat het onderdeel is van een car-kit, op http://www.mrhandsfree.com/media/87209/carkit_pro_compatibility_list_011010.pdf is er wel een referentie naar c4499 te vinden.

Wat ik zo kan zien lijkt het erg veel op een soort combitable voor een HDMI kabel. En dan de zijde waar twee aansluitingen zitten zouden dan voor bv de laptop zijn. Een aansluiting (de jackplug voor geluidsuitgang en de andere voor de hdmi aansluiting) zo kan je beeld en geluid in een keer naar de andere hdmi kant sturen. Ik ga niet op zeker zeggen dat dit allemaal zo is, ik zie deze kabel nu ook voor het eerst! Ik hoor/zie graag of er iemand is die dit wel op 100% zeker weet! Succes!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100