Kan ik een analoog video8 bandje afspelen op een Sony digitale videocamera?

Model camera is: DCR-TRV255E Bandje is even groot en past er wel in. De oude analoge camera doet het niet meer. Iemand zei dat er een knopje op zou zitten waarmee je om kunt schakelen. Ik kan het niet vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Camera's
2.4K

Antwoorden (2)

Nee helaas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
inderdaad helaas nee je kan er wel weer mee opnemen maar dat wordt een andere formaat
maar analoog signaal kan ie niet afspelen
Ter bevestiging van het al gegeven antwoord: Dit model kan geen Hi8 afspelen (zie bron). Overigens zijn er wel modellen die dit kunnen (zie bron 2). Misschien kun je goedkoop een tweedehands vinden.