Hoe los ik het witte scherm van mijn M3 kaartje op? ( DS )

Ik heb een M3 Real kaartje zo'n ding waar je ds spellen op kan doen.
Nu heb ik een gedownload.
Systeem enzo.
Alles werkt, het opstarten ook.
TOT ik het spel wil spelen.
Ik druk op start, hij laad even.
Dan komt er wit scherm wat normaal gesproken ( bij ander gezien ) na 1 sec over moest springen op het spel.
Maar het BLIJFT wit.
Ik heb het NDS en SAV bestand voor dat spel in mijn NDS map van het geheugenkaartje.
Wat doe ik fout? Of mis ik iets?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Sommige spelletjes zijn beveiligd tegen spelen via een download.
Meestal helpt het als je de laatste versie van de firmware voor je kaartje downloadt en installeert. Hieronder een bron waar je het vandaan kunt halen, pas wel op dat je de goede versie gebruikt (en niet toevallig de i-versie installeert terwijl je een gewone DS hebt).
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

misschien zijn die spelletjes niet voor op die kaart?
of kunnen ze het neit aan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
blaas erin haal het onderste eruit en boven erin doen zorg dat er natuurlijk wel spellen opstaan