bestaan er nog usb sticks minder dan 1gb?

hee, ik ben eigenlijk op zoek naar usb sticks die minder zijn dan 1gb. Bijvoorbeeld 128mb, 254 mb of 512 mb. Nu kan ik op het internet geen usb's vinden met dit aantal geheugen. Wel zijn er site's die dit aan bieden maar dit zijn groothandels en bieden een te grote koopafname. Nu was de vraag weet iemand waar je deze geheugen sticks kunt kopen per stuk? Is er toevallig een site of een winkel?

alvast heel erg bedankt!

Weet jij het antwoord?

/2500

Nieuw worden die in de reguliere markt niet meer aangeboden. Je kan op marktplaats eens kijken of je er 1tje tweedehands kan bemachtigen. Op een(rommel) markt of zoiets kan je er mischien nog nieuw tegen aanlopen. Succes

Deze zul je enkel in speciaalzaken nog kunnen vinden en zelfs dan is de kans heel klein dat ze die nog hebben. Dat komt doordat de chips voor USB-sticks tegenwoordig zo geavanceerd zijn dat een chip van 1GB goedkoper is om te produceren dan eentje van 128 of 256 MB. Omdat de retail-tak hier weinig tot meestal geen rendement uit kan krijgen hebben ze die usb's uit de schappen gehaald. Op Marktplaats kan je ze ook nauwelijks vinden, de laagste sticks die ik heb kunnen vinden waren van 512 MB. En die kan je al aanschaffen voor 2-3 euro.

je kunt ze ook vinden op de kermis bij skeeballen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100