Hoe heet de app waarbij je een soort boekjes kunt maken?

Op BeautyGloss stond een filpje waarin Mascha liet zien wat voor apps ze had (wats on my iphone en ipad tag). Op het einde van het filmpje liet ze een app zien waarbij je kon tekenen en dan een soort boekjes kon maken. Maar ik kon niet verstaan hoe het heten, ik verstond alleen iets met note... Weet iemand wat ze zei of welke app het is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ColorNote?

Antwoorden (1)

Die app heet Noteshelf, het is een app voor de Ipad.

Toegevoegd na 49 seconden:
kost overigens 5 euro.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oww... Ik dacht dat hij gratis was en ook voor ipods... Maar bedankt ;)