Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar vind ik een heldere toelichting voor het gebruik van een smartphone? Ik heb dit apparaat nu voor het eerst en ben een echte leek op dit gebied.

Er wordt bij eerste gebruik direct van uitgegaan, dat je al helemaal bent ingewijd in alle ins en outs van de smartphone. Zelfs zoiets eenvoudigs als een goede gebruiksaanwijzing moet je via internet zien te vinden (gevonden via: gebruikershandleiding.com, waarmee ik al een end op weg kom, maar hier vind ik nog altijd niet een algemeen verhaal over (gratis) apps, het verbruik, downloaden. Bestaat er bijv. geen Dummies-boek?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Afhankelijk van het type toestel bestaat er een site voor android beginners, en er zullen vast ook wel introducties voor IOS en windows phone zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik zou als ik jou was op youtube intikken: "how to (actie die je wilt ondernemen) on (merk van je smartphone)"

En je hebt ook forums waar dat soort dingen besproken worden.

Een neefje/nichtje van 14 weet er overigens ook meer van dan je denkt! Kijk eens of je niet iemand in de buurt hebt die je kan helpen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding