Als ik mijn i pod touch horizontaal hou gaat her beeld ook horizontaal zelfde bij verticaal hoe zet je dit uit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dubbel drukken op de home button (onderste knop waar je ook je apps mee afsluit) dan komt er als het goed is een balk omhoog, schuif hier naar links en druk dan recht op dat cirkelachtig-knopje. Hiermee wordt je huidige positie vergrendeld.

Dit kan niet wanneer je een iPod Touch 2g of 1g hebt en of lagere versie dan 4.0 erop hebt staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dubbelklik op de home button, naar links, en dan dat grijze tekentje met dat ronde pijltje erin. Als het goed is komt er dan een slotje in de staan en rechtsboven naast je batterijmeter komt ook een tekentje.