een diepvries model op tafelhoogte, ca. 80 cm hoog
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is een tafelmodel. Daar wordt dus de hoogte mee bedoeld. (net als bij koelkasten)
Ongeveer zo hoog als een tafel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
die heeft de hoogte van een tafel
net als een tafelkoelkast
die zijn laag

Toegevoegd na 57 seconden:
deze modellen zijn gemakkelijk onder een aanrecht te plaatsen en nemen zo minder ruimte in
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een tafeldiepvries is zo hoog als een tafel en dezelfde hoogte als een tafelkoelkast.
Meestal worden ze gebruikt om een losse kookplaat (gasstel) op te zetten.
Op die manier verleng je eigenlijk je aanrecht.