Je 'Furby' kan boos zijn, honger hebben, enz. Er gaan ook theorieën rond dat de 'Furby' dit doet bij volle maan(Ik weet alleen niet hoeveel hiervan waar is). Als dit het niet oplost kan het zijn dat de app vastgelopen is. Hier is in principe niet veel aan te doen. Veel succes met de 'Furby'!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Misschien doelen ze een beetje op andere apps zoals de roemruchte ''ghost apps''. Zoek maar eens op dat soort termen (ha ha). Of ''spirit'' enz.

Ze zijn feller en bekender op net belangrijke plaatsen dan je misschien op gemiddelde golflengte van kennis kan zien en begrijpen.

Als dit zo is, en van die Furby achtige apps hebben weleens een handje van verwijzen naar dat soort zwaardere apps dan is de bedoeling van het geluid dat jij er iets in herkent. Een soort van random of shuffle bedoeling dus (beetje vaag in ieder geval met opzet).