Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik mijn Ipod Touch updaten van iOS 6.1.6 naar minimaal iOS 8.0?

Ik heb een tijdje mijn iPod Touch niet gebruikt. Vandaag wilde ik hem weer gebruiken. Ik wilde graag een app downloaden maar dat kon niet, daarvoor heb ik minimaal iOS 8.0 voor nodig.

Via instellingen -> algemeen -> Software-update kan ik mijn iPod niet updaten. Ik krijg de melding 'iOS 6.1.6 De software is up-to-date.' Vanochtend was die wel bezig met updaten maar toen moest ik weg en was de iPod bijna leeg. Bij aankomst van bestemming was de iPod volledig leeg.

Kortom: Hoe kan ik iOS 6.1.6 updaten naar minimaal iOS 8.0 als mijn iPod aangeeft dat de software up-to-date is?

Toegevoegd na 2 uur:
A1367
iPod Touch 4, 8gb

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
3.3K
Ritsuka
9 jaar geleden
Welke versie ipod touch heb je? op de oudere kan het niet
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
A1367, volgens mij is dit de iPod Touch 4.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een ipod touch 4 kan niet verder updaten dan versie 6.1.6.
Je ipod is volledig up to date volgens apple en upgraden naar 7.0 of hoger is dus niet mogelijk meer omdat apple gestopt is met het ondersteunen van de ipod 4 qua software updates
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Thanks!
Wel jammer, nu voelt het alsof apple je 'verplicht' een nieuwe aan te schaffen..

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding