Heeft een Apple iPod Touch 5G een scherm beschermend laag nodig?

Toegevoegd na 1 minuut:
iPod Touch 4G kreeg er een mee. Die nieuwe niet ik heb gehoord dat ze dat niet nodig hebben iemand moet dit duidelijk maken want ik durf niks aan te raken

Toegevoegd na 23 minuten:
https://gigaom.com/2010/03/18/apple-ban-screen-protector/

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hallo,

Het is inderdaad (natuurlijk) niet verplicht, maar als je je iPod mooi wilt houden zou ik het wel aanbevelen. Als je er eentje op je iPod plakt beschermd het zeer goed (uit ervaring) en is makkelijk schoon te maken.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad!

Groetjes,

MoosMas