Heeft een Apple iPod Touch 5G een scherm beschermend laag nodig?

Toegevoegd na 1 minuut:
iPod Touch 4G kreeg er een mee. Die nieuwe niet ik heb gehoord dat ze dat niet nodig hebben iemand moet dit duidelijk maken want ik durf niks aan te raken

Toegevoegd na 23 minuten:
https://gigaom.com/2010/03/18/apple-ban-screen-protector/

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik heb een 5s en heb er een beschermingsfolie op gedaan nadat mijn broer krassen had gekregen omdat hij sleutels en phone in dezelfde zak had. Dus ik kan alleen mijn ervaringen mededelen en je zal zelf moeten beslissen. Wijsheid gewenst.

Mijn vorige antwoord is verwijderd omdat ik als voorbeeld de 5s aanhaalde die ongeveer dezelfde hardheid van scherm heeft, maar oke! Maar goed, ik adviseer wederom om een beschermfolie te grbuiken, zekerheid voor alles en je wilt hem graag mooi houden. Bijkomend voordeel Als je later een andere neemt en deze verkoopt kan je de folie weer voorzichtig verwijderen en strijk je meer geld op omdat er geen beschadigingen zijn!

Hallo, Het is inderdaad (natuurlijk) niet verplicht, maar als je je iPod mooi wilt houden zou ik het wel aanbevelen. Als je er eentje op je iPod plakt beschermd het zeer goed (uit ervaring) en is makkelijk schoon te maken. Ik hoop dat je hier iets aan hebt gehad! Groetjes, MoosMas

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100