Wat is een goeie tv voor gamen via playstation?

Ik speel battlefield 3 ik wil een niet al te grote, ik wil graag een medium. Hij moet wel snel kunnen en ik heb 400 euro te besteden

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
medium?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hij niet mega is maar ook niet heel erg klein :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
medium maat is toch zo'n 81 cm oftewel 32/31 inch
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja zoiets :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Want alles daar onder kom je echt op de maat van die oude tv's zeg maar. Ik heb een Philips 32 inch Full HD 50hz voor mijn xbox voor 310 euro gekocht, prima ding. Mooi scherp beeld. Ik raad je aan om even te kijken in een tv winkel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke heel erg bedankt! :)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon een 50hz toestel kopen, aangezien 100hz toch niet van toepassing is op ps3 games omdat deze in 60hz worden ge-output.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Full HD is ook niet perse nodig aangezien het gros van de games op een PS3 720p is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het belangrijkste voor gaming is: een tv met zo'n laag mogelijke input lag. Dit is nooit een opgegeven waarde in specs, maar kan desastreus zijn in FPShooters en snelle games. Je moet dan echt even een review door kijken voordat je koopt.

Het beste antwoord

Dan zou ik voor een Full HD 100hz 31 inch tv gaan, heb ik ook en was voor zo'n 350 euro klaar. Mooi beeld en zoveel scheelt het niet met de grotere soorten. Ik speel vooral FIFA en MW3
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
100hz is juist wat je niet moet nemen, althans niet voor games. Games op een PS3 worden in 60hz uitgezonden, de 100hz zal dan niet werken (die werkt alleen als 50hz wordt uitgezonden). 100hz is dan dus een optie die je niet gebruikt.