Kan ik mijn ram uit mijn telefoon gebruiken in mijn laptop?

Is dit mogelijk, als het kan dan kan ik mijn laptop nog sneller maken.

Toegevoegd na 30 minuten:
Ik bedoel niet door het kaartje in mijn laptop te steken maar met een usb verbinding bijvoorbeeld. Op die manier de ram en eventueel de prosessor in mijn laptop et gebruiken.
Nu vraag ik mij af is het op deze manier mogelijk?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is uitgesloten, het RAM geheugen van je telefoon zit niet op een verwisselbare module (SODIMM) die je in je laptop kunt stoppen.

Toegevoegd na 56 minuten:
Nee, ook dat kan niet. De gegevensoverdracht van USB is veel minder dan dat van RAM geheugen, dus je laptop kan er niet sneller van worden. Tegenwoordig is RAM zo goedkoop dat je beter een geheugenmodule kunt kopen dan het via omwegen proberen op te lossen.
gvrox